Jak (i gdzie) możesz wykorzystać profesjonalne zdjęcia biznesowe?

Data wpisu: 19.08.2019

Na pewno zgodzisz się z tezą, że wizerunek firmy ma ogromny wpływ na jej sukces biznesowy. Konsumenci chcą współpracować z markami, do których mają zaufanie, a tego nie da się zbudować, jeśli firma jest całkowicie anonimowa. Ważnym elementem profesjonalizacji wizerunku są zdjęcia biznesowe, w które powinno zainwestować każde przedsiębiorstwo chcące pozyskiwać klientów np. z Internetu. Gdzie możesz wykorzystać takie zdjęcia? Opcji jest całkiem sporo, a kilka z nich wymieniamy w naszym poradniku.

Strona www

To najbardziej oczywisty wybór. Strona internetowa firmy służy celom wizerunkowym. Potencjalny klient po wejściu na witrynę powinien szybko nabrać zaufania do marki i przekonać się, że ma do czynienia z profesjonalistami. Aby osiągnąć ten efekt, powinieneś stronić od zdjęć z tzw. stocków – wyglądają one niewiarygodnie i nie mówią nic o firmie. W przeciwieństwie do profesjonalnych zdjęć biznesowych, pokazujących Ciebie i Twój zespół.

Wizytówki

Rzadko widujemy wizytówki ze zdjęciem, ale to nie oznacza, że jest to zły pomysł. Przyznasz, że taka wizytówka natychmiast przykułaby uwagę osoby, która ją otrzyma, prawda? Pomyśl więc, czy nie chciałbyś w ten sposób wyróżnić swojej marki na tle konkurencji. Poza tym wizytówka opatrzona zdjęciem jej posiadacza sprawia, że kontakt biznesowy z potencjalnym klientem staje się bardziej osobisty, co jest pożądanym efektem.

Stopka maila

Przyjrzyj się swojej obecnej stopce. Czy uważasz, że budzi ona zaufanie? A może jest całkowicie nijaka? W takim razie zainwestuj w nowy projekt stopki, umieszczając w niej swoje zdjęcie biznesowe. Taka stopka na pewno zostanie zauważona przez adresata wiadomości. Fotografia dodatkowo uwiarygadnia maila i zawarte w nim treści, budując zaufanie do marki.

Social media

Media społecznościowe to potężna broń w walce o uwagę grupy docelowej. Pamiętaj jednak, że w natłoku informacji bardzo trudno jest się wyróżnić. Nie zrobisz tego przy pomocy sztampowych zdjęć i grafik, którymi posługuje się także Twoja konkurencja. Unikalne zdjęcia biznesowe, kolportowane za pośrednictwem social media, przybliżają markę konsumentom i sprawiają, że nabierają oni do niej większego zaufania.

To oczywiście tylko przykłady miejsc, w których możesz – a nawet powinieneś – wykorzystać zdjęcia biznesowe. Nie rezygnuj z tej formy promocji. Stawiaj na sukcesywną profesjonalizację wizerunku marki i uwiarygodnij ją w grupie docelowej!

 

Autor wpisu: Soluma Photo

Wszystkie działy